» Статистика |
Онлайн всього: 1 Гостей: 1 Користувачів: 0 |
|
У категорії матеріалів: 187 Показано матеріалів: 61-70 |
Сторінки: « 1 2 ... 5 6 7 8 9 ... 18 19 » |
Сортувати по:
Даті ·
Назві ·
Рейтингу ·
Коментарям ·
Завантаженням ·
Переглядам
В бібліотеці Черкаського міського методичного кабінету в наявності періодичні видання на допомогу вчителям-філологам.
Мої файли |
Переглядів: 720 |
Завантажень: 466 |
Додав: Alex |
Дата: 01.10.2013
|
|
В ЧОІПОПП є в наявності навчальні програми за новими Державними стандартами.
Мої файли |
Переглядів: 814 |
Завантажень: 0 |
Додав: Alex |
Дата: 20.09.2013
|
|
На офіційному веб-сайті МОНУ розміщені програми факультативів та спецкурсів з російської мови.
Мої файли |
Переглядів: 1034 |
Завантажень: 151 |
Додав: Alex |
Дата: 20.09.2013
|
|
Серед номінацій Всеукраїнського
конкурсу «Учитель
року - 2014» - «Світова
література»!!!
Мої файли |
Переглядів: 804 |
Завантажень: 94 |
Додав: Alex |
Дата: 20.09.2013
|
|
Завершуються терміни подання на погодження у міський методичний кабінет програм факультативів та гуртків.
Мої файли |
Переглядів: 712 |
Завантажень: 128 |
Додав: Alex |
Дата: 17.09.2013
|
|
Міністерство освіти та науки проведе моніторинг
знань учнів 5 та 10 класів.
Мої файли |
Переглядів: 1052 |
Завантажень: 218 |
Додав: Alex |
Дата: 17.09.2013
|
|
З метою удосконалення методичної майстерності філологів та обміну досвідом у 2013-2014 н.р. будуть функціонувати творчі групи.
Мої файли |
Переглядів: 769 |
Завантажень: 223 |
Додав: Alex |
Дата: 17.09.2013
|
|
Вивчення української мови та літератури у 2013-2014 навчальному році буде здійснюватися за наступними програмами. Файл додається.
Мої файли |
Переглядів: 817 |
Завантажень: 494 |
Додав: Alex |
Дата: 16.09.2013
|
|
Методичні рекомендації для 5 класу
Мої файли |
Переглядів: 996 |
Завантажень: 6478 |
Додав: Alex |
Дата: 05.08.2013
|
|
Пам’ятка щодо проведення державної
підсумкової атестації з української мови і літератури
в 11 класі у 2012– 2013 .р.
Мої файли |
Переглядів: 812 |
Завантажень: 156 |
Додав: Alex |
Дата: 16.05.2013
|
|
|
|
|