Процес інтенсивної інформатизації суспільства, що спостерігається в останні десятиліття, ставить перед системою освіти низку проблемних питань, одним з яких є створення єдиного інформаційного освітнього середовища. Ефективність вирішення цієї проблеми великою мірою залежить від рівня професійної підготовки педагогічних працівників у галузі інформаційно-комунікаційних технологій (ІКТ). Тому сьогодні є актуальною проблема розробки електронно-освітніх ресурсів та впровадження на їх основі інноваційних освітніх технологій. Впровадження ІКТ у процес вивчення світової літератури пiднiмає навчання на якiсно новий рiвень за рахунок використання в мультимедiа-ресурсах рiзних способiв подання iнформації (високоякісна графiка й анiмацiя, вiдео- i звуковий супровiд текстiв) та надають можливості учителю спроектувати навчальне середовище.
З огляду на це у 20010 -2011 навчальному році при Черкаському міському методичному кабінеті установ освіти була створена інтегрована творча група учителів інформатики та світової літератури «Мультимедійний супровід уроків світової літератури в 10 класі».
Мета і завдання творчої групи полягали в наступному: залучення педагогів міста до створення інформаційного освітнього простору для акумулювання ідей та об’єднання можливостей підвищення мотивації до навчання; пошук та підтримка вчителів-творців, вчителів-дослідників, сприяння впровадженню їхніх розробок та ідей у педагогічну практику вчителів міста; стимулювання вчителів до самостійного поглибленого розширення знань, отриманих у ході роботи; створення та практичне використання у навчально-виховному процесі мультимедійного програмного продукту; проведення експериментальної апробації проектів; розробка методичних рекомендацій на основі результатів, отриманих у групі.
Цифровий ресурс «Мультимедійний супровід уроків світової літератури в 10 класі» створений у відповідності до чинної програми зі світової літератури для загальноосвітніх навчальних закладів (2010 р.). Матеріали, вміщені до цифрового ресурсу, можуть бути використані учителями на уроках світової літератури в 10 класі (профільний, академічний рівні та рівень стандарту) та в позаурочній діяльності.
Творча група «Мультимедійний супровід уроків світової літератури
в 10 класі» (презентація).
Flash-презентація
Перелік мультимедійних проектів для перегляду та завантаження:
-
А.П.Чехов. Життєвий і творчий шлях (презентація).
-
"Прозріння" (за оповіданням "Скрипка Ротшильда") (презентація).
-
"Людина у футлярі". Зображення трагізму "дрібниць життя"(презентація).
-
Фрагменти з х\ф "Человек в футляре".
Завантаження проекту:
-
О.Бальзак. Життєвий і творчий шлях (презентація).
-
"Гобсек". До аналізу твору. Матеріали до уроків (презентація).
-
О.Уайльд. Життєвий і творчий шлях (презентація).
-
"Портрет Доріана Грея". Матеріали до уроків (презентація).
Завантаження проекту:
-
Ф.М. Достоевский. Жизнь и творчество (презентація).
-
В Петербурге Достоевского (презентація).
-
Теория Раскольникова(презентація).
-
Книга, дарящая надежду (Раскольников и Сонечка) (презентація).
5. Фрагменти х\ф "Преступление и наказание" Д. Светозарова
( частини архіву-1,2,3 ).
6. Фрагмент аудіолекції М. Дунаєва за романом "Злочин і кара".
7. Документальний фільм "Из жизни Достоевского" ( частини архіву - 1,2,3,4 ).
-
Символізм як напрям мистецтва (презентація).
-
Живопис символізму (презентація).
-
Поль Верлен. Життя і творчість (презентація).
-
"Осіння пісня" (презентація).
-
Артюр Рембо. Життя і творчість (презентація).
-
Аналіз сонету Рембо "Голосівки" (презентація).
-
Поль Верлен "Плачеться в моєму серці..." (презентація).
-
Аналіз поезії Рембо "П'яний корабель"(презентація).
Завантаження проекту:
-
Шарль Бодлер. Життя і творчість (презентація).
-
Шарль Бодлер (матеріали до уроків)(презентація).
-
"Альбатрос" (фрагмент аудіокниги Doktor_Alyoshin_chitaet_Bodlera.mp3).
-
"Полмира в твоих волосах" (фрагмент аудіокниги Doktor_Alyoshin_chitaet_Bodlera.mp3).
-
"Падаль" (фрагмент аудіокниги Doktor_Alyoshin_chitaet_Bodlera.mp3).
Завантаження проекту:
|